دختر بودن یعنی "کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟"..!!
دختر بودن یعنی " از پدرت اجازه گرفتی؟"..!!
دختر بودن یعنی بهت بگن خیلی خودسر شدیا!!!
دختر بودن یعنی با لباس سفید اومدن با کفن رفتن !!!
دختر بودن یعنی تباه شدن زندگیت واسه " حرف مردم"..!!
دختر بودن یعنی فراموش کردن آرزوها..!!
دختر بودن یعنی حق نداری به انتخاب خود تصمیم بگیری....!
دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس کشیدن...!
دختر بودن یعنی دفن شدن در زندگی..!!!!
ما را در سایت قصر دخملونه دنبال میکنید
برچسب: دختر بودن یعنی بدبختی,دختر بودن یعنی چی,دختر بودن یعنی درد,دختر بودن یعنی شالت افتاد,دختر بودن یعنی تنهایی,دختر بودن یعنی خوشبختی,دختر بودن یعنی عشق,دختر بودن یعنی طنز,متن دختر بودن یعنی,جملات دختر بودن یعنی, نویسنده: بازدید: 155